28 Ekim 2006

Uzun Bir Ara

Uzun bir ara oldu biliyorum. Bunda bilgisayarın bozulması ve hala yanımda olmaması da etken:)
Bayramda memlekete gittim, Trabzon'a. Sahil yolu Trabzon geçişi tamamlanmış, 40 yılda yapılan bir yatırım-çok şükür. Bayramda havaların güzel olması çok iyi oldu, köylere gittim, Karadeniz'in yeşilliğini özlemişim.
İki gün izin olmaması kötü oldu, geri döndüm. Trabzon'da iken tatillerin birleştirilmesine kızardım. Dünyada en çok tatil yapan ülkelerden biriyiz, ekonomimiz kötü derdim. Oysa gurbete çıkınca keşke tatil olsa dedim, biraz bencilce oldu ama napıyim..
Akçaabat köftesi ve Zigana'da et yemek faaliyetlerini gerçekleştiremedim fakat hakkımı saklı tutuyorum, bir sonraki gidişime inşallah.

6 yorum:

  1. Bugün haberlerde Uuzngöl'ü izledim de ne kadar güzel bir yer.Orda belli bir süre kalıp okumak gezmek ve kendimi dinlemeyi çok isterdim.
    Bir de Sümena Manastırı'nı merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım. iyi dinlenceler diyorum.

    YanıtlaSil
  3. evet karadeniz yolu çok güzel oldu.
    aradan kaç başbakan, kaç hükümet geçti, haberlere kaç defa malzeme oldu ama şükür bu günlere.
    e milletede malzeme lazımdı, karadeniz iyi oldu onlara:)

    demeden geçemeyecem, karadeniz özlenmez mi ya?:)

    YanıtlaSil
  4. Cenk Unal,
    Uzungol gercekten cok guzel bir yer. Bir gece kalmistim. Sabah kuymak-tereyagi-bal gibi guzel bir kahvalti, daha sonra doga yuruyusu ve sonra tereyagda alabalik....Gitmenizi siddetle oneririm. Karlar altinda da guzel, baharda da guzel.
    Sumela Manastiri ise gercekten cok ilginc. Dagin tepesinde yamacta kayalara yapilmis. Bir Karadeniz gezisi duzenleyin derim, ilkbahar veya sonbahar iyi olur.

    YanıtlaSil
  5. Baver Hocam
    tesekkurler, bak yogunum demedim, bilgisayarim bozuldu :))

    YanıtlaSil
  6. Suveyda,
    Daha onceki yazilarimda var. Bizim Karadeniz, Cumhuriyet tarihi boyunca en az yatirim alan bir yer.Oysa o kadar Cumhurbaskani-Basbakan yetistirdi o topraklar.Neyse bu ayri bir konu.
    Havalarin bayramda guzel olmasi bende cok hos duygular birakti. Yagmurlu gecseydi sanirim bu kadar guzel olmazdi bu gezi.

    YanıtlaSil